Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom? Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny. PFD do samodzielnego wydruku.
– Jakie są przyczyny wykluczeń dzieci słabowidzących i niewidomych z grupy rówieśniczej
– W jaki sposób zapobiegać wykluczeniom dzieci z dysfunkcjami wzroku z grup rówieśniczych
Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny, dotyczący dzieci słabowidzących i niewidomych.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ebook, emocje, infografika, inność, IPET, narządy zmysłów, notatka graficzna, Pedagog specjalny, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS, WOPFU |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom?Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny. |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Kalendarz adwentowy Stacje zadaniowe klasy 7-8 Ebenezer Scrooge ,,Opowieść wigilijna”
BAJKI – karta pracy na lekcję wprowadzającą
Chemia. Klasa 8. ESTRY. Kompletny PAKIET materiałów dla nauczyciela. Prezentacja. Karta pracy. Gra dydaktyczna. Zadanie. TEST. Kartkówka. Sprawdzian.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź