Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom? Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny. PFD do samodzielnego wydruku.
– Jakie są przyczyny wykluczeń dzieci słabowidzących i niewidomych z grupy rówieśniczej
– W jaki sposób zapobiegać wykluczeniom dzieci z dysfunkcjami wzroku z grup rówieśniczych
Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny, dotyczący dzieci słabowidzących i niewidomych.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | ebook, emocje, infografika, inność, IPET, narządy zmysłów, notatka graficzna, Pedagog specjalny, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS, WOPFU |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
Dodatkowe notatki dla rodzica | Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom?Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny. |
Średni czas aktywności | 60 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź