Gra dydaktyczna: Działania w zakresie 20, która wykorzystuje dwie kostki sześcienne (brak w zestawie). To one generują przykłady, które należy wykonać, a następnie wpisać w tabelce wyników większy z wyników. Zadaniem uczniów jest prawidłowe obliczenia wyników, porównanie, a następnie z pomocą nauczyciela lub kalkulatora zsumowanie uzyskanych wyników.
W instrukcji dwie wersje gry. Gra przeznaczona dla 2-4 uczniów.
W zestawie znajduje się: instrukcja do gry, tabele wyników.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | dodawanie, Gra, gra dydaktyczna, zabawa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Stacje zadaniowe – droga, prędkość, czas
ZALETY CZYTANIA KSIĄŻEK – gazetka – biblioteka – świetlica – język polski – 14 stron – wersja 5
„CHŁOPCY Z PLACU BRONI” – ikonki – wklejki – karta pracy – lektury 4-6
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź