Gra dydaktyczna „Mity- ja mam, kto ma?” składa się z 19 kart. Rozdajemy uczniom po jednej karcie lub więcej, w zależności od liczebności klasy. Rozpoczyna osoba, która ma kartę z napisem „START”. Grę można wykorzystać jako podsumowanie danej partii materiału, na nagle zastępstwa czy też lekcje obserwowane. Uczniowie bardzo się angażują podczas tej gry, są maksymalnie skupieni i „pilnują” swojej kolejki, by nie przeoczyć danej informacji, którą mają zapisaną na otrzymanej karcie.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, Ja mam... Kto ma..., mity greckie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


LAPBOOK – Present Simple & Present Continuous by Alicja Soszka
Projekt matematyczny: złap zwierzęta na Farmie. POLE I OBWÓD prostokąta. Math & Art Projekt.
Teen Explorer 8 – Unit 1 – karta pracy – My Amazing Trip to Africa (24/25) – holiday, environment
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź