Podsumowanie pracy z mitami może przybrać postać logicznego zadania. Drukujemy wskazówki i tabelę. Zadanie polega na uzupełnieniu tabeli i odkryciu rozwiązania zadania. Uczeń, który odkryje, że np. Posejdon przybył na spotkanie jako pierwszy, stawia “+” w odpowiednim okienku i “-“w pozostałych, bo to przecież oznacza, że żaden inny bohater nie przybył trzeci. Tabelkę uzupełniamy do samego końca. Zachęcam – gwarancja aktywnej pracy i rozwój logicznego myślenia w jednym!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | mity greckie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dzień Osób z Niepełnosprawnościami/Dzień Autyzmu – karty pracy
JASEŁKA – MALEŃKA MIŁOŚĆ W ŻŁOBIE ŚPI/BÓG SIĘ RODZI
Klasa 8 – Materia i energia w ekosystemie – prezentacja
Recenzje
By Renata on
Świetny materiał. Rozwija kreatywność i logiczne myślenie uczniów.
Dla 72 z 163 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź