Podsumowanie pracy z mitami może przybrać postać logicznego zadania. Drukujemy wskazówki i tabelę. Zadanie polega na uzupełnieniu tabeli i odkryciu rozwiązania zadania. Uczeń, który odkryje, że np. Posejdon przybył na spotkanie jako pierwszy, stawia “+” w odpowiednim okienku i “-“w pozostałych, bo to przecież oznacza, że żaden inny bohater nie przybył trzeci. Tabelkę uzupełniamy do samego końca. Zachęcam – gwarancja aktywnej pracy i rozwój logicznego myślenia w jednym!
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 5 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | mity greckie |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Recenzje
By Renata on
Świetny materiał. Rozwija kreatywność i logiczne myślenie uczniów.
Dla 32 z 70 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź