Mity – zagadka logiczna na podsumowanie

Podsumowanie pracy z mitami może przybrać postać logicznego zadania. Drukujemy wskazówki i tabelę. Zadanie polega na uzupełnieniu tabeli i odkryciu rozwiązania zadania. Uczeń, który odkryje, że np. Posejdon przybył na spotkanie jako pierwszy, stawia “+” w odpowiednim okienku i “-“w pozostałych, bo to przecież oznacza, że żaden inny bohater nie przybył trzeci. Tabelkę uzupełniamy do samego końca. Zachęcam – gwarancja aktywnej pracy i rozwój logicznego myślenia w jednym!

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Język polski w szkole podstawowej i średniej

Nauczycielka języka polskiego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Autorka strony Język polski w szkole podstawowej na Facebooku

Recenzje

  • Świetny materiał. Rozwija kreatywność i logiczne myślenie uczniów.

    Dla 32 z 70 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *