Gra dydaktyczna „Memory – podóże” jest opracowana z myślą o uczniach uczących się języka polskiego jako obcego lub angielskiego. Celem gry jest poznanie polsko-angielskiego słownictwa z dziedziny turystyki. Ponieważ gra wykorzystuje tłumaczenie jako metodę dydaktyczną, może być skutecznie wykorzystywana do nauki zarówno języka polskiego, jak i angielskiego. Ciekawym aspektem tej gry jest demonstracja, w jaki sposób kontekst sytuacyjny wpływa na znaczenie pojedynczego słowa. Na przykład, słowo „cel” jest tu tłumaczone jako „destination”.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Zajęcia pozalekcyjne |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Język polski dla obcokrajowców |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | angielski słownictwo, Gra, gra dydaktyczna, poziom A1, poziom A2, poziom B1, poziom B2 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 20 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | Gra nie zawiera odpowiedzi, jednak dla osoby znającej język angielski znalezienie prawidłowej odpowiedzi nie powinno stanowić problemu. |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


LOGOPEDYCZNY PIOTRUŚ LUB MEMORY_ GŁOSKA `SZ`
Matematyczna Bombka
Zakładki do książek na Dzień Ziemi…i nie tylko 🙂 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź