Zestaw do nauki słownictwa i prostych ćwiczeń z zakresu czytania i pisania związanego z dniem codziennym i nauką opisywania dnia codziennego. Zestaw skupia się na nauce w oparciu o 10 zwrotów:
– get up
– get dressed
– have breakfast
– have lunch
– have a shower
– brush my teeth
– go to school
– go to work
– come home
– go to bed
Zestaw zawiera 11 kart pracy, na których uczniowie bardzo dobrze i w angażujący sposób nauczą się nazw czynności wykonywanych codziennie. W zestawie uczniowie będą mogli zmierzyć się z zadaniami:
– uzupełnianie zwrotów
– uzupełnianie brakujących literek w wyrazach
– wybór właściwych zwrotów
– łączenie zwrotów z obrazkami
– wykreślankę
– krzyżówkę
– zakodowane wyrazy
W zestawie znajdują się karty pracy, które świetnie nadają się do szybkich powtórek, utrwalenia materiału lub do pracy samodzielnej ucznia.
W galerii i jako obraz ilustrujący dostępne są 2 przykładowe strony, które znajdują się w zestawie.
Poprzez różnorodne ćwiczenia, zawierające zarówno czytanie jak i pisanie, uczniowie będą mogli w łatwy i szybki sposób opanować prezentowane słownictwo.
————————————————–
Uzupełnieniem tego materiału jest zestaw, skupiający się na ćwiczeniu i doskonaleniu czytania ze zrozumieniem oraz pisania i opisywania swojego dnia, który jest oparte na tych samych zwrotach. Zawiera on 14 stron zadań, które pomogą uczniom się rozwijać i jest on dostępny do zakupu oddzielnie.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | angielski słownictwo, ćwiczenia, karta pracy, zestaw |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 12 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 60 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź