Materiał „How Much / How Many” to atrakcyjnie przygotowana pomoc dydaktyczna przeznaczona do nauki języka angielskiego. Zawiera liczne przykłady pytań wykorzystujących struktury „how much” (dla rzeczowników niepoliczalnych) oraz „how many” (dla rzeczowników policzalnych), dzięki czemu uczniowie w naturalny sposób uczą się poprawnego stosowania tych wyrażeń w codziennej komunikacji. Przykłady są różnorodne i obejmują sytuacje z życia codziennego, co zwiększa praktyczność nauczanego materiału. Dokument jest czytelny i może być wykorzystany zarówno podczas lekcji, jak i do pracy indywidualnej ucznia. Idealnie wpisuje się w założenia nowoczesnego nauczania języka obcego, stawiającego na funkcjonalność i aktywne użycie języka. Materiał do samodzielnej laminacji i wycięcia.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Unusual Jobs Around the World Reading & Exercises A2
Wpisy do dziennika. Rewalidacja. Uczniowie klas 4-8 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź