Sekwencje – kostki lodu (można wykorzystać kostki lodu, pompony, klocki lego, koraliki, plastelinę, farby)

Materiał cyfrowy

Do układania można wykorzystać nie tylko kostki lodu, ale także klocki Lego City lub Duplo, pompony, guziki, kolorowe kamyki, wycięte w odpowiednich kształtach figury, kolorowe zwierzątka.
Sekwencje
Zadaniem dziecka jest zapamiętanie sekwencji kolorów i ułożenie jej. Może też tą sekwencję powtórzyć.
Takie same kwadraty
Zadanie polega na ułożeniu przez dziecko takiego samego kwadratu, jaki jest przed nim. Można tutaj poćwiczyć zapamiętywanie – czy uda się odtworzyć cały kwadrat z pamięci.
Kodowanie
Zadaniem dziecka jest rozłożenie kostek lodu według podanych adresów np. A5, B1 itp.
Kodowanie 2
Zadaniem dziecka jest odczytanie współrzędnych kostek lodu i zapisanie ich.
Kodowanie 3
Zadaniem dziecka jest umieszczenie klocka w punkcie START i przesunięcie go według wskazówek w inne miejsce.
Wieża
Zadanie polega na ułożeniu przez dziecko wieży z kostek lodu według podanego schematu.
Wieża 2
Dziecko układa wieżę z kostek lodu pamiętając o zamianie kolorów według instrukcji.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Terapia dysleksji
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *