Gra do pracy z lekturą „Przygody Sindbada Żeglarza” Bolesława Leśmiana. Zawiera 28 kart i instrukcję. Plik PDF jest gotowy do wydruku. Świetna alternatywa dla kserówek i zwykłej pracy z tekstem.
Każdy uczestnik gry otrzymuje kartę. Wyznaczona osoba zaczyna słowami: „Ja mam ……”. Następnie pyta: „Kto ma?” i czyta opis na dole karty. Osoba, która może dopasować definicję do hasła na swojej karcie, stwierdza: „Ja mam ….” i ponownie zadaje pytanie. Grę zapętlamy aż do momenty, gdy wrócimy do osoby rozpoczynającej zabawę.
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Gra, instrukcja, pomocedydaktyczne, rozumienie tekstu, zabawa |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź