Innowacja matematyczna. Nauczanie Oparte na Projektach (PBL) dla kl.5-8. Zestaw 8 projektów.

Materiał cyfrowy

Innowacja na lekcjach matematyki: procenty, ułamki zwykłe i dziesiętne, geometria, wyrażenia algebraiczne i równania, liczby całkowite i więcej.

Nauczanie Oparte na Projektach (PBL) dla kl.5-8. Zestaw 8 projektów.

-30% w zestawie (standardowa cena 143,92zł)

Szukasz pomysłu na innowację na lekcjach matematyki? Chcesz zachęcić uczniów do aktywnego udziału w lekcjach? 

Nauka oparta na projektach (PBL) to coś więcej niż edukacja matematyczna. Zaproszenie uczniów do projektu sprawia, że lekcje matematyki są naprawdę fajne, wciągające i niezapomniane. Nauczanie oparte na projektach daje uczniom możliwość rozwijania kompetencji kluczowych, w tym współpracy, pracy zespołowej, rozwiązywania problemów, kreatywności, logicznego i interdyscyplinarnego myślenia.

Dlaczego nauczanie projektowe? Co w tym wspaniałego?

Daje uczniom możliwość rozwijania wiedzy i umiejętności poprzez stawianie czoła wyzwaniom i rozwiązywanie rzeczywistych problemów oraz utrzymuje zaangażowanie uczniów.

Uczniowie mogą pracować we własnym tempie i nawet nie zdają sobie sprawy, że się uczą. 

Daj uczniom większą kontrolę nad uczeniem się, pozwalając im podejmować własne decyzje.

Zestaw zawiera 8 projektów. Klikając w nazwę materiału, przejdziesz do jego szczegółowego opisu.

1. PROCENTY Projekt matematyczny: TWÓJ WŁASNY BIZNES – FABRYKA.

2. UŁAMKI ZWYKŁE. Projekt matematyczny: Zaprojektuj swoje własne ZOO.

3. Pole powierzchni i objętość graniastosłupa. Projekt matematyczny: zaprojektuj mydełko.

4. Ułamki zwykłe i dziesiętne. Projekt matematyczny: zaplanuj imprezę.

5. UŁAMKI DZIESIĘTNE Projekt matematyczny: Utucz Indyka.

6. Projekt matematyczny (liczby całkowite): Zaprojektuj Podwodny Świat.

7. Ułamki dziesiętne. Projekt matematyczny: Stwórz własną Farmę.

8. Zostań Tajnym Agentem – Wyrażenia Algebraiczne i Równania.

UWAGA! Kupując inne zestawy, sprawdź, czy nie zawierają one tych samych materiałów. Jeśli chcesz, abym stworzyła dla Ciebie zestaw z konkretnymi materiałami, napisz do mnie.

Może Cię również zainteresować:

Kategorie ogólne NOWOŚĆ! Zestawy na cały rok szkolny
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Inspire Math Matematyka

Jestem nauczycielką matematyki, która mnie fascynuje i jest moją pasją. Prowadzę lekcje logiki i projekty matematyczne. Co roku biorę udział w kilku konferencjach australijskich i amerykańskich, z których czerpię mnóstwo inspiracji na kreatywne metody nauczania.

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata (USA, Australia, Włochy, Indie, Polska). Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Prowadzę grupę dla nauczycieli i bloga matematycznego na Facebooku i Instagramie - Inspire Math Matematyka, na którym znajdziecie wiele pomysłów na „inne” lekcje matematyki, nauczanie projektowe skupiające się na kompetencjach przyszłości i matematykę po angielsku.

Jestem ambasadorką portalu Zlotynauczyciel.pl i członkiem Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Prowadzę warsztaty i webinary dla nauczycieli oraz występuję jako prelegentka na różnych konferencjach, m. in. Krajowe i Regionalne Konferencje SNM, Konferencja EMPATYCZNA EDUKACJA, Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”.

Zajęłam II miejsce w konkursie Edukacja Jutra 2023 Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju na najlepszy scenariusz zajęć popularyzujący wiedzę z zakresu przedsiębiorczości.

Więcej na moim blogu: https://inspiremathmatematyka.blogspot.com/

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *