UŁAMKI DZIESIĘTNE Projekt matematyczny: Utucz Indyka – Nauczanie Oparte na Projektach (PBL) dla kl.5-8

Materiał cyfrowy

UŁAMKI DZIESIĘTNE Projekt matematyczny: Utucz Indyka – Nauczanie Oparte na Projektach (PBL) dla kl.5-8.

Uczniowie muszą utuczyć indyka. Mają ograniczony budżet na jedzenie. Muszą go mądrze wydać, ponieważ niektóre produkty tuczą indyka bardziej niż inne. Dieta indyka musi być zbilansowana, więc muszą przestrzegać ścisłych zasad. Mogą dodać magiczną miksturę do wybranych produktów, aby potroić przyrost wagi.

Ten projekt obejmuje:
– mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych,
– dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych,
– zarządzanie pieniędzmi.

Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™ (10 stron).
– Wersja online w Prezentacjach Google™.
– Wersja do druku w pdf (kolor).
– Wersja do druku w pdf (czarno-biała).
– Przykład zrealizowanego projektu.
– Karta oceny projektu.

6.99PLN – Dodaj do koszyka Do ceny należy doliczyć 5% podatku
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja

Inspire Math Matematyka

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata.

Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Grywalizacja/gamifikacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier np. do pobudzania do nauki. Tworzę gry i escape roomy, które motywują uczniów do rozwiązywania zadań poprzez zdobywanie punktów, przechodzenie do kolejnych etapów i wygrywanie. Stworzenie wciągającej fabuły powoduje, że dziecko chce przejść dalej i samo sięga do książek, aby znaleźć poprawny wynik. Każdy z nas potrzebuje motywacji, więc dlaczego nie motywować dzieci do nauki poprzez połączenie jej z grami?

Uczniowie zapamiętują z lekcji najwięcej, gdy działają praktycznie. Nauczanie oparte na projektach oraz nauczanie przez odkrywanie pomaga uczniom przejąć odpowiedzialność za swoją naukę. Ciekawość pomaga zaangażować się uczniom i lepiej zrozumieć temat, zamiast tylko zapamiętywać zasady lub formuły.

Połączenie matematyki i sztuki zwiększa kreatywność wśród uczniów. Wzmacnianie zdolności artystycznych pozytywnie wpływa na umiejętności związane z matematyką. To połączenie powoduje, że umysł myśli w nowy i nieoczekiwany sposób.

FB - Inspire Math Matematyka
https://www.facebook.com/inspire.math.matematyka

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *