Projekt matematyczny (liczby całkowite): Zaprojektuj Podwodny Świat – Nauczanie Oparte na Projektach (PBL) dla kl.5-8

Materiał cyfrowy

Możesz użyć tego projektu tylko w opcji dodawania i odejmowania liczb całkowitych (pierwsza część z rysunkiem) lub z dodatkową opcją zakupów (dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie liczb całkowitych).

Uczniowie będą:
Pierwsza część (dodawanie i odejmowanie liczb całkowitych):
– obliczać wysokość powyżej (lub poniżej) poziomu morza, aby zaprojektować i narysować swój projekt,
– obliczać różnicę poziomów między przedmiotami.

Druga część (mnożenie i dzielenie liczb całkowitych):
– obliczać ceny dodatkowych przedmiotów,
– kupować przedmioty do swojego projektu w ramach budżetu.

Ten projekt obejmuje:
– operacje na liczbach całkowitych (dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie liczb całkowitych)
– zarządzanie pieniędzmi

Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™ (10 stron).
– Wersja do druku w pdf (kolor).
– Wersja do druku w pdf (czarno-biała).
– Przykład zrealizowanego projektu.
– Karta oceny projektu.

6.99PLN – Dodaj do koszyka Do ceny należy doliczyć 5% podatku
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja

Inspire Math Matematyka

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata.

Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Grywalizacja/gamifikacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier np. do pobudzania do nauki. Tworzę gry i escape roomy, które motywują uczniów do rozwiązywania zadań poprzez zdobywanie punktów, przechodzenie do kolejnych etapów i wygrywanie. Stworzenie wciągającej fabuły powoduje, że dziecko chce przejść dalej i samo sięga do książek, aby znaleźć poprawny wynik. Każdy z nas potrzebuje motywacji, więc dlaczego nie motywować dzieci do nauki poprzez połączenie jej z grami?

Uczniowie zapamiętują z lekcji najwięcej, gdy działają praktycznie. Nauczanie oparte na projektach oraz nauczanie przez odkrywanie pomaga uczniom przejąć odpowiedzialność za swoją naukę. Ciekawość pomaga zaangażować się uczniom i lepiej zrozumieć temat, zamiast tylko zapamiętywać zasady lub formuły.

Połączenie matematyki i sztuki zwiększa kreatywność wśród uczniów. Wzmacnianie zdolności artystycznych pozytywnie wpływa na umiejętności związane z matematyką. To połączenie powoduje, że umysł myśli w nowy i nieoczekiwany sposób.

FB - Inspire Math Matematyka
https://www.facebook.com/inspire.math.matematyka

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *