Co widzisz na obrazku? Kreatywne karty dla dzieci

Materiał cyfrowy

To nie tylko kolorowe obrazki. To prawdziwe dzieła sztuki, które wspólnie odkryjemy ! 💥

Podstawowe informacje o produkcie:
  • Liczba stron: 21
  • Liczba kolorowych kart: 42
  • Wiek odbiorcy:  +7 lat
  • Format pliku: PDF do własnego wydruku
  • Wysyłka: Darmowa

Na pierwszy rzut oka kolorowe obrazki w zestawie to przypadkowe połączenie kilku kolorów. Jednak gdy przyjrzymy się nieco dłużej, możemy zauważyć na nich zupełnie coś innego, co całkowicie zmienia ich znaczenie!

Spójrz na przykład:

Pop art

Plama na środku może przypominać: kaczą stopę, wybuch wulkanu, krokodyla, liścia, pawia.
➡️Jak myślisz, jakie skojarzenia mogliby mieć Twoi uczniowie?
Przekonaj się korzystając z naszych kolorowych kart !

Jak grać?

Przygotuj kolorowe karty. Uczniowie mogą je losować na przykład z pudełka lub worka.
Zadaj pytania: Co widzisz na obrazki? Jakie kształty są na nim widoczne? Z czym Ci się kojarzą? Jakie budzą emocje?
Uczniowie mogą pracować również w parach lub małych grupach, wspólnie wymyślając swoje skojarzenia, które następnie zaprezentują na forum klasy.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *