Karty pracy dla 9-11 latka. Pamięć i koncentracja uwagi. Część 2.

Materiał cyfrowy
Karty pracy dla dzieci do druku

Karty pracy są dla Ciebie, jeżeli:

  • pracujesz w szkole podstawowej
  • jesteś pedagogiem, psychologiem lub nauczycielem wspomagającym
  • jesteś wychowawcą świetlicy szkolnej
  • prowadzisz zajęcia dla uczniów w wieku szkolnym
  • jesteś rodzicem dziecka w wieku 9 – 11 lat
  • prowadzisz zajęcia rewalidacyjne oraz korekcyjno-kompensacyjne

Co zawiera zestaw?

  • ćwiczenia na koncentrację uwagi
  • karty pracy dla 9 latka
  • łamigłówki dla 9 latka
  • karty pracy dla 10 latka
  • łamigłówki dla 10 latka
  • karty pracy dla 11 latka
  • łamigłówki dla 11 latka
  • zagadki logiczne dla dzieci
  • ćwiczenia na pamięć dla dzieci
  • ćwiczenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości
  • mnemotechniki karty pracy
  • czytanie ze zrozumieniem
  • kreatywne myślenie
  • nauka szybkiego czytania dla dzieci
  • zagadki matematyczne

Przykładowe polecenia: 

  • Znajdź różnicę 
  • Który obrazek nie pasuje do pozostałych?
  • w ciągu cyfr znajdź i podkreśl „729”
  • Policz wszystkie przybory szkolne
  • Rysuj oburącz
  • Zapamiętaj a następnie przerysuj planszę
  • Co przypomina Ci poniższy obrazek?
  • Wśród liter, znaków i cyfr znajdź nazwy kwiatów
  • Przerysuj planszę
  • Znajdź słowa, które na początku, w środku lub na końcu mają „SI”
  • Ułóż nowe słowa
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *