Trening funkcji poznawczych. Pamięć, koncentracja uwagi, logiczne myślenie, kreatywność. Część 1.

Materiał cyfrowy
Trening funkcji poznawczych
Karty pracy są dla Ciebie, jeśli:
  • pracujesz w szkole podstawowej
  • jesteś wychowawcą świetlicy
  • jesteś pedagogiem, psychologiem lub nauczycielem wspomagającym
  • pracujesz z uczniami w wieku szkolnym
  • jesteś rodzicem dziecka w wieku szkolnym
    Co zawiera zestaw?
    • ćwiczenia na koncentrację uwagi
    • karty pracy dla dzieci 
    • łamigłówki dla dzieci
    • karty pracy dla 8 latka
    • karty pracy dla 9 latka
    • łamigłówki dla 9 latka
    • zagadki logiczne dla dzieci
    • ćwiczenia na pamięć dla dzieci
    • ćwiczenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości
    • mnemotechniki karty pracy
    Przykładowe polecenia
    • Znajdź różnicę 
    • Który obrazek nie pasuje do pozostałych?
    • w ciągu cyfr znajdź i podkreśl „3”
    • Który element powinien znajdować się na końcu układanki?
    • Rysuj oburącz
    • Przypatrz się, zasłoń a następnie przerysuj z pamięci
    • Dokończ obrazek
    • Znajdź błędy w tekście
    • Znajdź ukryte słowa
    • Co ukrywa się pod figurami?
    • Ułóż nowe słowa
    Karty pracy dla dzieci  sprawdzą się szczególnie:
    • na zajęciach rewalidacyjnych 
    • podczas zajęć w ramach tzw. „brain break”
    • jako przerywnik pomiędzy jednym zadaniem a drugim
    • dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
    • na świetlicy szkolnej
    • dla uczniów, którzy wcześniej skończą pracę i się nudzą
    • na terapii pedagogicznej
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *