- ćwiczenia na koncentrację uwagi
- karty pracy dla dzieci
- łamigłówki dla dzieci
- łamigłówki dla 8 latka
- karty pracy dla 9 latka
- łamigłówki dla 9 latka
- zagadki logiczne dla dzieci
- ćwiczenia na pamięć dla dzieci
- ćwiczenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości
- kodowanie dla dzieci
- Znajdź różnicę
- Zaznacz obrazek, który nie pasuje do pozostałych
- w ciągu cyfr znajdź i podkreśl „58”
- Dokończ kolorowanie według wzoru
- Rysuj oburącz
- Przypatrz się, zasłoń a następnie przerysuj z pamięci
- Dokończ obrazek
- Znajdź błędy w tekście
- Znajdź ukryte słowa
- Co ukrywa się pod figurami?
- Przeczytaj słowa „do góry nogami”
- na zajęciach rewalidacyjnych
- podczas zajęć w ramach tzw. „brain break”
- jako przerywnik pomiędzy jednym zadaniem a drugim
- dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- na świetlicy szkolnej
- dla uczniów, którzy wcześniej skończą pracę i się nudzą
- na terapii pedagogicznej
„Trening funkcji poznawczych. Pamięć, koncentracja uwagi, logiczne myślenie, kreatywność. część 2 ” są w formacie PDF. Oznacza to, że po opłaceniu zamówienia otrzymają Państwo materiały na podany adres e-mail.
Rozwijanie umiejętności poznawczych wśród dzieci jest niezwykle ważne z kilku powodów:
- Fundament dla przyszłego uczenia się: Umiejętności poznawcze stanowią podstawę dla procesu uczenia się. Dzieci, które rozwijają swoje umiejętności poznawcze, łatwiej przyswajają nową wiedzę, radzą sobie z bardziej skomplikowanymi zadaniami i są bardziej elastyczne intelektualnie. To daje im przewagę w szkole i w późniejszym życiu.
- Problemy rozwiązywania: Umiejętności poznawcze, takie jak myślenie krytyczne, logiczne rozumowanie i umiejętność rozwiązywania problemów, są kluczowe dla skutecznego radzenia sobie z różnymi sytuacjami życiowymi. Dzieci, które są w stanie identyfikować problemy, analizować je i wdrażać odpowiednie rozwiązania, będą lepiej przygotowane do wyzwań, z jakimi będą się spotykać w dorosłym życiu.
- Samokontrola i samoregulacja: Umiejętności poznawcze, takie jak koncentracja, planowanie, organizacja i samokontrola, są kluczowe dla efektywnego zarządzania sobą i swoimi działaniami. Dzieci, które rozwijają te umiejętności, są lepiej przygotowane do stawiania i osiągania celów, radzenia sobie ze stresem i podejmowania odpowiedzialnych decyzji.
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .jpg |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | emocje, gra interaktywna, karta pracy, kodowanie, krzyżówka, łamigłówka, łamigłówki, pomocedydaktyczne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź