Gra inspirowana „Panem Tadeuszem” Adama Mickiewicza. Plansza składa się z 38 ponumerowanych pól. Pod numerami kryją się pytania do wykonania (kilka pól jest pustych, bez żadnego zadania) oraz pola „stopujące”. Gra sprawdzi się przy omawianiu lektury oraz w czasie powtórki przed egzaminem.
Pliki zawierają: dwuczęściową planszę (orientacja pozioma), zadania i instrukcję gry.
Czas rozgrywki szacowany na około 30 minut.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Opis postaci | Karty obrazkowe | Speaking practice
-
leporello
-
Notatka okienkowa/stacja zadaniowe/notatka interaktywna/notatka graficzna/karta pracy/sketchnotka „Metoda naukowa”, „Doświadczenie”, „Jak sok z cytryny wpływa na ciemnienie jabłka?”, „Jak poznawać przyrodę?” w pdf. Przyroda 4, dział „Poznajemy warsztat przyrodnika”. Materiał wykonany na podstawie podręcznika z wydawnictwa Nowa Era – nowość 2024/2025.
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Adam Mickiewicz, egzaminósmoklasisty, gra dydaktyczna, gra planszowa, Pan Tadeusz, pomocedydaktyczne, zabawa, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź