Karta innowacji metodycznej “PytAI i sprawdzAI” (lub “Pogadaj z AI”) [4 strony, wersja do edycji (*docx)]. Główne założenia pracy na innowacyjnych zajęciach to wykorzystanie aplikacji opartych na sztucznej inteligencji do różnorodnych działań kreatywnych uczniów oraz wypracowanie nawyku sprawdzania poprawności (zwłaszcza merytorycznej) danych wygenerowanych przez AI.
Dokument zawiera (w ujęciu tabelarycznym):
- temat/czas trwania/rodzaj innowacji,
- uzasadnienie potrzeby innowacji,
- cele innowacji pedagogicznej,
- spodziewane efekty (wpływ na uczniów i na pracę szkoły),
- opis innowacji,
- sposoby ewaluacji
oraz materiały dodatkowe (nie do wydruku):
- prezentację z linkami do aplikacji opartych na sztucznej inteligencji, instrukcjami do nich oraz bezpośrednimi odnośnikami do czatów ze słynnymi pisarzami,
- pomysły lekcji związanych z lekturami obowiązkowymi dla kl. 7-8 SP.
Innowację łatwo będzie dostosować do poziomu szkoły ponadpodstawowej.
Ostatnio przeglądane materiały
- Minizestaw na temat „Budowa i różnorodność grzybów. Porosty”– sketchnotka + karta pracy w power point + gratisowy link do prezentacji multimedialnej niekomercyjnej wykonanej w genial.ly do indywidualnego pobrania i użycia do celów niekomercyjnych. Geografia 5, „Wirusy, bakterie, protisty i grzyby”
- Creative pair work: speaking, matching cards – gra
- Karty pracy – klasa 1 cz. 1
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | canva, genial.ly, instrukcja, lektury, lektury obowiązkowe, pisarze i poeci, prezentacja, zadanie online, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź