Logopedyczne skarpetki
Skarpetki mogą stanowić materiał obrazkowy do zabawy w pranie – wrzucamy skarpetki do kartonu, który służy nam za pralkę (“pralka zjada skarpetki”), żeby wyprać skarpetkę, trzeba powtórzyć słówko.
Później skarpetki trzeba rozwiesić – możemy wykorzystać klamerki i rozwieszony sznurek lub małą suszarkę na bieliznę. Dodatkowo ćwiczymy motorykę małą.
Sekwencje i kategoryzowanie – jeśli wydrukujemy skarpetki 2x możemy tworzyć dowolne sekwencje, które dziecko będzie musiało powtórzyć na swoim sznureczku.
Możemy segregować rzeczy wg kategorii np. zwierzęta, przedmioty codziennego użytku, jedzenie, a także wydrukować skarpetki na papierze kolorowym i segregować je w zależności od koloru.
Podczas zabawy w pranie, można wymyślać kreatywne opowiadania z udziałem skarpetek. Każda skarpetka może być bohaterem różnych przygód, co dodatkowo rozbudzi wyobraźnię dziecka.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Przedszkole |
| Klasa/wiek | 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat |
| Przedmiot | Logopedia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | głoski, gra dydaktyczna, gra logopedyczna, grafomotoryka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 19 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


ELIKSIR NA UDANY ROK SZKOLNY – gazetka motywacyjna
Notatka okienkowa oraz obrazki do zalaminowania „Dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe Białorusi i Litwy” w pdf. Geografia 6 dział „Sąsiedzi Polski”.
Latarnik- ja mam, kto ma?
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź