Zestaw ćwiczeń dla uczniów klas 7-8 na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne/rewalidacyjne

Materiał cyfrowy
  • Zestaw 50 autorskich ćwiczeń i zadań przeznaczonych dla uczniów klas 7-8
  • Idealne narzędzie dla nauczyciela, terapeuty pedagogicznego, pedagoga, nauczyciela wspomagającego.
  • Szczególnie sprawdzi się na zajęciach korekcyjno – kompensacyjnych, rewalidacyjnych, pedagogicznych, podczas zajęć świetlicowych.
  • Zestaw zawiera takie ćwiczenia jak min.:

– skojarzenia

– ćwiczenia logicznego myślenia

– ćwiczenia pamięciowe

– czytanie ze zrozumieniem

– wykreślanka literowa

– ćwiczenia ortograficzne

– ćwiczenia matematyczne

– rozsypanka literowa

– wyrazy o przeciwnym znaczeniu

– wyrażenia frazeologiczne

– ćwiczenia prawda-fałsz

– wyrazy bliskoznaczne

– i inne 

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Inne
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 51 - 60
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

wsparcienauczyciela

Pedagog specjalny, trener umiejętności społecznych, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywałam min. w przedszkolach terapeutycznych dla dzieci z autyzmem, gdzie pracowałam pod superwizją oraz szkole integracyjnej i poradni psychologiczno-pedagogicznej. Oprócz studiów magisterskich na APS w Warszawie ukończyłam szereg szkoleń, kursów i webinariów dotyczących pracy z dziećmi i młodzieżą z całościowymi zaburzeniami rozwoju, a także szkolenia dotyczące tematyki porozumienia bez przemocny.Prywatnie jestem żoną i mamą 5 letniego wspaniałego chłopca, który motywuje i inspiruje mnie każdego dnia.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *