Kreatywne zadania wyzwania z okazji CZARNEGO PIĄTKU (CZARNEGO WEEKENDU)!
Poziom: Elastyczny – można dostosować do różnych grup wiekowych (klasy: 3 i 4 liceum)
Cel:
- Kreatywne podeście do tematu konsumpcjonizmu: Zachęcenie uczniów do krytycznej refleksji nad fenomenem Czarnego Piątku i jego wpływem na społeczeństwo, środowisko i nasze portfele.
- Rozwijanie umiejętności językowych: Doskonalenie umiejętności pisania, argumentacji.
- Kształtowanie postaw proekologicznych i prospołecznych: Uświadomienie uczniom konsekwencji nadmiernej konsumpcji oraz promowanie alternatywnych sposobów spędzania czasu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | jezykpolski, karta pracy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


e8 Valentine’s Day exam practice – gotowy mini arkusz
Test wiedzy z lektury Hobbit, czyli tam i z powrotem
Tematy Zajęcia Rewalidacyjne Gotowe Wpisy do dziennika REWALIDACJA Kształcenie specjalne 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź