Polonistyczne fantazje na czarne okazje – black week/black fridey/czarny piątek

Materiał cyfrowy

Kreatywne zadania wyzwania z okazji CZARNEGO PIĄTKU (CZARNEGO WEEKENDU)!

Poziom: Elastyczny – można dostosować do różnych grup wiekowych (klasy: 3 i 4 liceum)

Cel:

  • Kreatywne podeście do tematu konsumpcjonizmu: Zachęcenie uczniów do krytycznej refleksji nad fenomenem Czarnego Piątku i jego wpływem na społeczeństwo, środowisko i nasze portfele.
  • Rozwijanie umiejętności językowych: Doskonalenie umiejętności pisania, argumentacji.
  • Kształtowanie postaw proekologicznych i prospołecznych: Uświadomienie uczniom konsekwencji nadmiernej konsumpcji oraz promowanie alternatywnych sposobów spędzania czasu.
Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

askagorka

Jestem "dochtórką" nauk humanistycznych  :) pasjonatką edukacji niecodziennej, nieopresyjnej, angażującej, polonistką z wieloletnim doświadczeniem. Od blisko 18 lat pracuję w Szkole No Bell (najlepszej szkole na świecie), w której skupiam się na wprowadzaniu nowoczesnych metod nauczania, łamaniu schematów edukacyjnych i propagowaniu otwartego myślenia o potrzebach edukacyjnych dzieci.Działam na rzecz upowszechnia nowoczesnych metod i formuł kształcenia. Dzielę się swoją wiedzą z dyrektorami, nauczycielami i doradcami metodycznymi, prowadząc kursy i szkolenia. Koordynowałam projekt przygotowania i opracowania czterech innowacyjnych programów nauczania dla Ośrodka Rozwoju Edukacji: „Obywatel Świata”, „Odkrywca biznesu”, „Zainteresowania i pasje”, „Mały Wynalazca”. Współpracuję z uczelniami (Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), biorąc udział w badaniach i rozmaitych przedsięwzięciach edukacyjnych ogniskujących się wokół edukacji i efektywności kształcenia. Nawiązałam również współpracę z Holistik Think Tankiem - organizacją non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych, systemowych rozwiązań.„Popełniłam" również publikacje artykuły i opracowań naukowych. Uczestniczyłam w debatach, konferencjach i spotkaniach eksperckich.  

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *