Jeśli chcesz w kreatywny i angażujący dla uczniów sposób wprowadzić im zagadnienia związane z chorobami układu moczowego, zaproponuj im zabawę w analizę „próbek moczu” 🙂
W tym celu przygotuj spreparowane próbki, które będą badać uczniowie. W najprostszej wersji uczniowie określają barwę i klarowność każdej próbki i na tej podstawie wysnuwają wnioski co do zdrowia badanego pacjenta. W wersji maksymalnej określają również odczyn pH próbek z pomocą uniwersalnych pasków wskaźnikowych (polecam – to bardzo dużo wnosi do tych zajęć).
W zestawie znajdziesz:
- kartę pracy dla uczniów do tego ćwiczenia wraz z opisem poszczególnych parametrów w analizie moczu
- oraz dla Ciebie – instrukcję przygotowania przykładowych 6 próbek do analizy wraz z ich interpretacją.
Udanej zabawy!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | jednostki, układ moczowy i wydalanie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dzień Babci i Dziadka scenariusz przedstawienia + książeczka do uzupełnienia +pomysły na laurki 2D i 3D
Egg Hunting- EASTER- WIELKANOC
Sprawdzam swoją wiedzę z wypowiedzenia złożonego podrzędnie 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź