Wirtualny escape room – „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza

Materiał cyfrowy

„W biurku w Petersburku…” to historia przenosząca gracza do świata przedstawionego „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Uczeń zwiedza Soplicowo i poznaje rozterki miłosne Telimeny. Czeka go sześć przystanków w najbardziej charakterystycznych punktach miejscowości i sześć zadań związanych z mężczyznami, którzy pojawili się w życiu opiekunki Zosi. Na co Telimena zwraca uwagę? Co myśli? Co jest dla niej ważne? Czyje stało się jej biurko? I wreszcie – jaka jest zawartość tajemniczej szkatułki? Tego wszystkiego można się dowiedzieć z tej gry. Wersja demo dostępna jest  TUTAJ.

Plik pdf (8 stron) zawiera link do gry na platformie Genial.ly oraz podpowiedzi graficzne i odpowiedzi do wszystkich zadań.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 8
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

zagraj-w-polski

Nazywam się Agnieszka Ptasiewicz. Jestem polonistką z dwudziestoletnim stażem pracy, egzaminatorką i wielbicielką gamifikacji oraz nowoczesnych technologii w edukacji. Hobbystycznie tworzę wirtualne escape roomy. Zagrajcie ze mną w polski! 💛

 

 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *