JAK TO DZIAŁA?
Sposoby użycia:
1.HAS A DOG GOT A BEAK?
Zadaniem uczniów jest zadawanie pytań według schematu:
Has a/an … got (a/an) …?
Odpowiadają według schematu:
Yes, it has.
No, it hasn’t.
Oprócz tego zaznaczają swoje odpowiedzi na planszy.
2. GUESS WHO!
Nauczyciel / uczeń mówi o jakimś zwierzęciu (It has got wings, It is yellow..), a uczniowie zaznaczają odpowiedzi na planszy. Ich zadaniem jest odgadnięcie, o jakie zwierzę chodzi.
Zestaw zawiera dwie plansze z różnymi zwierzętami. Na jednej stronie a4 znajdują się plansze dla dwóch osób. Polecamy zalaminowanie plansz, a będą gotowe do użytku o każdej porze dnia i nocy.
GRY interaktywne (idealne na powtórkę lub rozgrzewkę przed grą planszową):
Powótrzenie: animals – body parts (znajdź parę)
Powtórzenie: animals – body parts (teleturniej)
Plansza została specjalnie zaprojektowana z białym tłem, żeby oszczędzić tusz. Grę można zalaminować – u nas w takim wydaniu i z pisakiem sprawdza się wyśmienicie.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
Przedmiot | Język obcy |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | gra planszowa, znizka30 |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź