Drobne ćwiczenie, które służy mi przy wprowadzaniu rozprawki. Polega na wyczulenia ucznia na różnicę pomiędzy ARGUMENTEM a PRZYKŁADEM. Do wykonania podczas wspólnej pracy na lekcji, w zespołach uczniowskich lub w ramach pracy samodzielnej. odwołuje się do lektur obowiązkowych i nieobowiązkowych poznawanych w klasach 7-8.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | egzaminósmoklasisty, formy wypowiedzi, lektury obowiązkowe, rozprawka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Człowiek – bogaty słowniczek+ aż 50 pytań do konwersacji z uczniami+ ZESTAW do matury ustnej (3 zadania)
Klasa 5. Biologia. Paprotniki (karta pracy kolorowa)
Zagrożenia – sketchnotka 


Pomysłowe, krótkie, dobre do wykorzystania ćwiczeniowego.