Projekt matematyczny: Czy jestem jak π?
Ten pomysł na matematyczny Dzień Liczby Pi może być wykorzystany w szkole ponadpodstawowej, ale także w szkole podstawowej. Zawiera układ współrzędnych biegunowych, ale uczniowie nie muszą go znać, aby wykonać to zadanie.
Uczniowie zaznaczają i łączą punkty, w których przecina się wskazana linia i numer okręgu odpowiadający każdej cyfrze liczby Pi.
Następnie czytają π-stwierdzenia i zaznaczają punkty w zależności od tego, jak bardzo zgadzają się z każdym stwierdzeniem. W rezultacie otrzymują 2 wykresy: Pi i ich własny.
Rysunek każdego ucznia będzie miał niepowtarzalny kształt. Uczniowie mogą dowolnie pokolorować swoje projekty.
Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™.
– Wersja do druku w PDF + przykład zrealizowanego projektu.
Może Cię również zainteresować:
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Zajęcia kreatywne |
Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | geometria analityczna, połączenie matematyki i sztuki, projekt, projekty Math & Art, projekty STEAM, święta nietypowe, zabawa, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź