Stwórz własny przepis na owocowe smoothie. Zapisywanie i rozwiązywanie Równań. Nauczanie Oparte na Projektach (PBL) dla kl.6-8.
Projekt na 1-2 lekcje (7 stron).
Projekt zawiera praktyczne zastosowanie matematyki, takie jak zakupy, zarządzanie pieniędzmi (ułamki dziesiętne), zapisywanie i rozwiązywanie prostych równań rozwiązywalnych w dwóch krokach.
Uczniowie biorą udział w konkursie na najlepszy przepis na owocowe smoothie. Zapisują i rozwiązują proste równania, aby znaleźć brakujące ceny. Na podstawie budżetu uczniowie tworzą przepis na własne owocowe smoothie. Muszą użyć swojej wyobraźni, aby zaimponować ekspertom.
Możesz skorzystać z opcji wyższego poziomu trudności: Wagi owoców to ułamki dziesiętne (np. 1,20 kg; 2,35 kg). Zaokrąglij całkowitą cenę za owoce do części setnych.
Ten projekt zawiera:
– 10 informacji, które uczniowie muszą zapisać w postaci równań i je rozwiązać,
– dodawanie, odejmowanie i mnożenia ułamków dziesiętnych,
– zarządzanie pieniędzmi.
Dlaczego nauczanie projektowe? Co w tym wspaniałego? Daje uczniom możliwość rozwijania wiedzy i umiejętności poprzez stawianie czoła wyzwaniom i rozwiązywanie rzeczywistych problemów oraz utrzymuje zaangażowanie uczniów. Uczniowie mogą pracować we własnym tempie i nawet nie zdają sobie sprawy, że się uczą.
Daj uczniom większą kontrolę nad uczeniem się, pozwalając im podejmować własne decyzje.
Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™.
– Wersja do druku w PDF.
– Przykład zrealizowanego projektu.
– Karta oceny projektu.
Może Cię również zainteresować:
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Zajęcia kreatywne |
Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | nauczanie projektowe (PBL), projekt, projekty matematyczne, Równania, ułamki dziesiętne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź